D.U.K.


1. Kas yra brandsales.lt?

Brandsales.lt –  tai firminių prekių prekybos centras bei išparduotuvė, prekiaujanti žinomų prekinių ženklų avalyne, drabužiais, aksesuarais ir kitomis prekėmis. Mes esame UAB ARMITANA, vienos didžiausių įmonių Baltijos šalyse, valdančių avalynės parduotuvių tinklus, partneris. Brandsales.lt tiesiogiai bendradarbiauja su:

Partneriai

Tik Brandsales.lt Jūs galite internetu pigiausiai įsigyti tokių prekinių ženklų produktų kaip: Tommy Hilfiger, Diesel, Tamaris, Guess, Clarks, Geox, Hogl, Caprice, Camper, Lacoste ir daug kitų, nes tik mes turime teisę atstovauti prestižiniams prekių ženklams už žemiausią kainą, tokiu būdu suteikdami Jums ir visai Jūsų šeimai galimybę atrodyti stilingai ir originaliai. Brandsales.lt rūpinasi ne tik savo klientų įvaizdžiu, aplinka, bet ir pinigine, todėl siūlo Jums itin karštas kainas. Jums belieka tik nuspręsti, kas Jus įkvėps šiandien, o visa kita atliks Brandsales.lt.

Mūsų tikslas – stilingas Jūsų įvaizdis, jauki aplinka ir puiki nuotaika!

Brandsales.lt savo klientams siūlo ne tik pigius, madingus, bet ir kokybiškus bei originalius žinomų firminių ženklų produktus su didžiausiomis nuolaidomis, siekiančiomis net iki 80 proc.

2. Kaip pirkti brandsales.lt elektroninėje parduotuvėje?

1. Išsirinkę prekę pasirinkite Jums reikalingą dydį, jeigu toks pasirinkimas yra, ir spauskite "Į KREPŠELĮ".
2. Savo krepšelį su išsirinktomis prekėmis (kiek prekių įdėta į krepšelį ir bendrą krepšelio sumą) matysite dešinėje puslapio pusėje, viršuje.
3. Išsirinkę visas prekes, kurias norėsite pirkti, paspauskite mygtuką "PIRKTI".
4. Jeigu turite galiojantį nuolaidų kuponą, jo numerį įveskite į tam skirtą laukelį ir spauskite mygtuką "PANAUDOTI“.
5. Patikrinkite Jūsų prekių krepšelyje esančią informaciją, prekių kodus, dydžius, kiekius ir kainas, jei viskas tinka, spauskite mygtuką "UŽSAKYTI".
6. Jeigu esate registruotas narys, suveskite savo elektroninio pašto adresą ir slaptažodį ir spauskite "PRISIJUNGTI"; jeigu esate naujas pirkėjas, pasirinkite naujiems pirkėjams skirtą langelį ir ten, suvedę visą reikalingą informaciją, spauskite "REGISTRUOTIS".
7. Pasirinkite pristatymo būdą bei adresą ir spauskite "TĘSTI".
8.  Pasirinkite atsiskaitymo būdą ir spauskite "TĘSTI". Jeigu pasirinkote internetinę bankininkystę, automatiškai pateksite į savo banko internetinės bankininkystės puslapį, kuriame reikės patvirtinti jau paruoštą pavedimo formą.
 
Savo užsakymo būseną visada galėsite matyti pagal užsakymo numerį skiltyje „Vartotojo zona“, „Užsakymų istorija".
Galimos būsenos:
„Užsakytas“ – kol jūsų užsakymas vykdomas. Trukmė priklauso nuo Jūsų pasirinktų prekių pristatymo termino.
„Baigtas“ – kai prekės pakraunamos ir išgabenamos klientui.
Gero pirkimo!
 

3. Kaip atliekamas apmokėjimas už prekes?

Perkant prekes atsiskaityti galima šiais būdais:
Atsiskaitymo už prekes būdai
1. Naudojant elektroninę bankininkystę (tik su SEB, SWEDBANK, DNB bankais, bei Paysera sąskaita) - pasirinkę šią apmokėjimo formą, Jūs iš karto pateksite į savo banko elektroninės  bankininkystės puslapį, kuriame reikės patvirtinti jau paruoštą pavedimo formą.  Patvirtinus mokėjimą, nepamirškite grįžti į Brandsales.lt puslapį, kad Jūsų užsakymas būtų automatiškai užfiksuotas kaip apmokėtas.
2. Grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu (COD) – sumokėti kurjeriui, atsiimant prekes Jūsų pasirinktu adresu (ne daugiau kaip 434 Eur). Taip pat, galima atsiskaityti mokėjimo kortele OMNIVA paštomatuose, užsakymo atsiėmimo metu.
3. Pavedimu per banką į pasirinkto banko sąskaitą per vieną darbo dieną. Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, galėsite pervesti pinigus iš bet kokio banko tiesiai į mūsų sąskaitą.
Bankai:
SEB bankas LT74 7044 0600 0785 9743
Swedbank LT12 7300 0101 3329 6076
DNB Nord LT19 4010 0424 0398 0043
PaySera LT43 3500 0100 0154 0880
Gavėjas: UAB BRANDSALES
Gavėjo įmonės kodas : 302885179
4. Pavedimu per Paysera sąskaitą. Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, galėsite pervesti pinigus iš savo Paysera sąskaitos į mūsų Paysera sąskaitą, o Jums grįš iki 1% (max 0,87 EUR) nuo kiekvieno pirkinio sumos (daugiau informacijos rasite čia). Grąžinant prekes, pinigai atgal į Paysera sąskaitą grąžinami per 3 d.d. nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Brandsales.lt nurodytu adresu.
5. Atsiskaityti kreditine kortele - galite atsiskaityti šiomis kreditinėmis kortelėmis VISA, MASTER CARD, MAESTRO. Pirkimo proceso žingsnyje „Pasirinkite vieną iš mokėjimo būdų“ pasirinkite „KREDITINĖS KORTELĖS“. Jūs būsite nukreiptas į Mokėjimo puslapį.
Mokėjimo puslapyje suveskite Kortelės savininko vardą, Kortelės numerį, Kortelės galiojimo laiką ir apsaugos kodus. Spauskite „Tęsti mokėjimą“.
Palaukite ir būsite nukreiptas į užsakymo patvirtinimo puslapį.

Nepavykus apmokėti arba nutraukus mokėjimą per pasirinktą banko sistemą, mokėjimo būdą iš naujo galite pasirinkti skiltyje "Mano paskyra" "Mano užsakymai". Prie užsakymo numerio paspauskite mygtuką "Pakeisti mokėjimo būdą". Pasirinkus naują atsiskaitymo būdą dar kartą paspauskite mygtuką "Pakeisti mokėjimo būdą".
 
SVARBU:
1. Darydami pavedimą, nepamirškite "mokėjimo paskirtis" laukelyje nurodyti užsakymo numerio.
2. PVM sąskaita faktūra išrašoma elektroniniu būdu ir atsiunčiama Jums kartu su užsakymo išsiuntimo patvirtinimu. 
 

4. Kas yra BrandsalesPinigai?

BrandsalesPinigai – tai virtualūs pinigai, kuriais galite apmokėti internetinėje parduotuvėje BRANDSALES.lt įsigyjamas prekes.
Vienas BrandsalesPinigas = vienas Euras.
Jeigu turite BrandsalesPinigų, Prekių krepšelyje matysite, kiek jų esate sukaupę ir kiek galite panaudoti.
Apmokėkite savo užsakymą pavedimu ir, kai jis bus išsiųstas (Baigtas), Jūs gausite nurodytą BrandsalesPinigų sumą, kurią galėsite panaudoti kitam užsakymui kaip nuolaidą.
Detalią informaciją apie turimus BrandsalesPinigus ir jų galiojimo laiką rasite skilties „Mano paskyra“ skyriuje „BrandsalesPinigai“. Informacija pateikiama tik prisiregistravus.
Dėmesio! BrandsalesPinigai galioja puse metų.

5. Kokia prekių pristatymo tvarka ir kaina?

Išsiuntus prekes iš mūsų sandėlio, Jūs gausite automatinį užsakymo išsiuntimo patvirtinimą bei PVM sąskaitą faktūrą nurodytu elektroniniu paštu, nuo to momento prekės bus perduotos "LP EXPRESS" kurjeriui arba pristatytos į Jūsų pasirinktą LP EXPRESS 24  ar OMNIVA terminalą, per vieną darbo dieną. 
Pristatymo paslaugos kaina per LP EXPRESS kurjerius 2,85 Eur, pristatymas į  OMNIVA/LP EXPRESS 24 terminalus  0,95/1,45 Eur .
Šios kainos nepriklauso nuo siuntos dydžio ar svorio bei taikomos visuomet, nebent tuo metu galioja išskirtiniai pasiūlymai, kurių metu galimas nemokamas pristatymas.
 
SVARBU:
1. Primename, kad turite pasirinkti prekių pristatymo adresą, kuriuo būsite, kai kurjeris pristatys Jums prekes. Jeigu pasirinktu laiku būsite kitu adresu, jį ir įveskite, pavyzdžiui, darbovietės adresą.
2. Jeigu esate pasirinkę apmokėjimo būdą - "grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu (COD)", atvykus kurjeriui, prašome turėti tikslią pinigų sumą.
 
Pristatymas per LP EXPRESS kurjerius:
Brandsales.lt  internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes "LP EXPRESS" įgaliotas kurjeris Jums pristatys iki pat durų visoje Lietuvoje  (įskaitant ir Kuršių Neriją). 
Siunta pristatoma ant siuntos nurodytu gavėjo adresu kitą darbo dieną po siuntos išsiuntimo iš Brandsales.lt dienos. 
Prieš pristatydamas siuntą gavėjui, LP EXPRESS kurjeris susisiekia su siuntos gavėju telefonu, nurodytu ant siuntos, ir informuoja jį apie numatomą siuntos pristatymo laiką.
Nepavykus susisiekti su siuntos gavėju telefonu, LP EXPRESS kurjeris pristato siuntą gavėjui ant siuntos nurodytu gavėjo adresu.
Pristatymo metu, nepavykus įteikti siuntos ne dėl LP EXPRESS kaltės, LP EXPRESS kurjeris gaunamosios pašto korespondencijos siuntų dėžutėje gavėjui palieka siuntos gavimo pranešimą, kuriame nurodo neįteiktos siuntos saugojimo adresą ir / arba telefono numerį, kuriuo paskambinęs siuntos gavėjas gali gauti informacijos apie saugomos siuntos atsiėmimo sąlygas.
Siunta, kurios nepavyko įteikti nurodytu siuntos gavėjo adresu ne dėl LP EXPRESS kaltės, nemokamai saugoma pašte / LP EXPRESS kurjerio darbo vietoje pagal siuntos gavėjo adresą 15 kalendorinių dienų nuo siuntos gavimo pašte / kurjerio darbo vietoje dienos.
Siuntos gavėjo neatsiimta arba ne dėl LP EXPRESS kaltės neįteikta siunta, pasibaigus siuntos saugojimo terminui, grąžinama Brandsales.lt.
 
Pristatymas į LP EXPRESS 24 terminalus:
LP EXPRESS išsiunčia siuntos gavėjui pranešimą apie siuntos gavimą terminale trumpąja žinute (SMS) arba elektroniniu paštu (jei jis nurodytas).
Siuntos gavėjas, atvykęs atsiimti į terminalą pristatytos siuntos, suveda pranešime nurodytą kodą ir pasiima siuntą iš terminalo dėžutės. 
Siuntos gavėjas privalo atsiimti siuntą iš terminalo per ne ilgesnį nei 72 valandų terminą, skaičiuojant nuo pristatymo į terminalą momento.
Brandsales.lt siunčiama siunta, kurios gavėjas neatsiėmė iš terminalo per nustatytą 72 valandų terminą, nemokamai saugoma LP EXPRESS kurjerio darbo vietoje pagal siuntos gavėjo adresą 15 kalendorinių dienų nuo siuntos gavimo kurjerio darbo vietoje dienos.
Siuntos gavėjo neatsiimta arba ne dėl LP EXPRESS kaltės neįteikta siunta, pasibaigus siuntos saugojimo terminui, grąžinama Brandsales.lt.
 
Plačiau apie atsiėmimą iš LP EXPRESS 24  žiūrėkite čia: http://www.lpexpress.lt/LP-Express-24/Naudojimosi-instrukcijos.html#ATSIEMIMAS
 
Pristatymas į OMNIVA terminalus:
OMNIVA išsiunčia siuntos gavėjui pranešimą apie siuntos gavimą terminale trumpąja žinute (SMS) ir elektroniniu paštu. SMS žinutėje bei el. laiške bus nurodytas paštomato durelių kodas. Tik su šiuo kodu galėsite atsiimti siuntą iš nurodyto paštomato. Saugokite kodą iki to momento, kai atsiimsite užsakymą iš paštomato.  

Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po patvirtinimo, kad užsakymas jau yra Omniva terminale ir jį jau galima atsiimti. Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir nepasinaudojus paslauga „siuntų atsiėmimas“, siunta yra grąžinama į UAB „BRANDSALES“. Primename, jog nukreipti siuntų į kitą pristatymo vietą negalima.

Visi Omniva siuntiniai nuo išsiuntimo momento gali būti stebimi internete. Jei norėsite sužinoti, kur tiksliai yra Jūsų išsiųstos, ar laukiamos svarbios siuntos, jų tiesioginį kelią galima stebėti svetainėje www.omniva.lt

 Plačiau apie atsiėmimą iš OMNIVA paštomato žiūrėkite čia:
Atsiėmimas Vilniuje: 
Jūs galite nemokamai atsiimti prekę mūsų biure Vilniuje, Eigulių g. 11-1 (žemėlapis)
  • Dėmesio: prekes galite atsiimti tik gavus pranešimą, kad prekės paruoštos atsiėmimui.
  • Atsiimant prekes, būtina pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
  • Siuntas privaloma atsiimti per 3 d.d. nuo pranešimo gavimo apie siuntos paruošimą atsiėmimui.

Darbo laikas:
I-V 09:00 – 18:00 val. (Pietų pertrauka 12:00 – 13:00 val.)

6. Kokia prekių grąžinimo tvarka?

Prekių grąžinimo forma.

GALIMI GRĄŽINIMO BŪDAI:
 - Per LP EXPRESS 24 terminalus. Šiuo atveju už prekių grąžinimą papildomai mokėti nereikės. Fiksuota grąžinimo suma 1,44 Eur, bus minusuota iš grąžinamų prekių kainos, nurodytos pirkimo dokumente. Prekes reikės supakuoti ir įdėti į pasirinktą LP EXPRESS 24 terminalą. Grąžindami per LP EXPRESS 24 terminalą, terminale nurodykite UAB Brandsales tel. nr. 865031521.
Plačiau apie šį grąžinimo būdą žiūrėkite čia: http://www.brandsales.lt/prekiu-grazinimas/
- Paštu. Klientas, norėdamas pasinaudoti atsisakymo teise, turėtų iš anksto pranešti el. paštu: pagalba@brandsales.lt ir nurodyti grąžintinas prekes. Klientas turi užpildyti prekių grąžinimo formą ir pridėti ją prie grąžinamų prekių. Klientas ant grąžinamų siuntų turi teisingai ir tinkamai nurodyti siuntėjo/gavėjo adresą (UAB “BRANDSALES”, Eigulių  g. 11-1, LT-03150, Vilnius). 
- Tiesiogiai į Brandsales.lt būstinę. Gąžinamas prekes galite tiesiogiai pristatyti į Brandsales.lt nurodytu adresu (UAB “BRANDSALES”, Eigulių g. 11-1, LT-03150, Vilnius).  Prašome su savimi turėti užpildytą prekių grąžinimo formą.  Prekių grąžinimo formoje būtina nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedami grąžinami pinigai. Darbo laikas I - V  (9 - 18 val.), pietų pertrauka nuo 12 iki 13 val.
 
Кokybiškų prekių grąžinimas: 
1. Jeigu įsigytos prekės nepateisina Jūsų lūkesčių, jas galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo jų pristatymo/atsiėmimo iš LP EXPRESS 24 terminalo.
2. Visos grąžinamos prekės turi būti grąžinamos su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia, nesugadinta pakuote, jos negali būti dėvėtos ar kitaip naudotos. Klientui, grąžinančiam prekę, tenka kokybiškų prekių siuntimo išlaidos. Pinigai už prekes į Paysera sąskaitą grąžinami per 3 darbo dienas, į kitų bankų sąskaitas grąžinami per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai prekė pasiekia Brandsales.lt nurodytu adresu.
3. Teisė atsisakyti užsakymo negalioja toms prekėms, kurios buvo specialiai pagamintos pagal Pirkėjo reikalavimus arba individuliai pritaikytos, arba kurios dėl savo pobūdžio apskritai negali būti grąžinamos, yra greitai gendančios ir jų galiojimo laikas greitai pasibaigia.
4. Brandsales.lt neatsako už siuntinius, kurie buvo išsiųsti netinkamai nurodžius adresą arba kurie buvo prarasti nepasiekus Brandsales.lt.
 
Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos:
1. Jei iš Brandsales.lt  įsigijote netinkamos kokybės prekę ir pardavėjas su Jumis neaptarė prekės trūkumų, Jūs turite teisę savo pasirinkimu reikalauti iš pardavėjo:
- pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
- atitinkamai sumažinti prekės kainą;
- per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus arba atlyginti Jums prekės trūkumų pašalinimo išlaidas;
- grąžinti sumokėtus pinigus ir vienašališkai nutraukti sutartį.
2. Norimas grąžinti prekes Jūs galite pristatyti adresu UAB „Brandsales“, Eigulių g. 11-1, LT-03150, Vilnius arba grąžinti jas paštu ar per LP EXPRESS 24 terminalą.
3. Brandsales.lt  įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus už netinkamos kokybės prekes, jeigu:
- prekės netinkama kokybė pasireiškia gamybiniu defektu;
- neatitikimu gamintojo nurodytoms specifikacijoms.
4. Pinigai grąžinami pervedant juos į kliento asmeninę sąskaitą. Prašome su grąžinamomis prekėmis pateikti užpildytą prekių grąžinimo formą. Joje būtina nurodyti banko sąskaitos numerį, į kurią bus pervedami grąžinami pinigai. 
5. Jei prekė gauta nekokybiška arba gautas ne tas produktas, kurį klientas užsakė, išsiuntus grąžinamą prekę, nedelsiant reikia informuoti klientų aptarnavimo skyrių el. paštu: pagalba@brandsales.lt apie patirtas pašto išlaidas, susijusias su prekės grąžinimu, atsiunčiant skenuotą arba nufotografuotą pašto kvitą el. paštu. Klientų aptarnavimo skyrius informuos apie tai grąžinimų skyrių bei buhalteriją, kad pinigai būtų pervedami klientui kartu su suma, suskaičiuota už grąžintą prekę, per 3 d.d. į Payserą sąskaitą, į kitų bankų - per 10 darbo dienų.
6. Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.
 

7. Brandsales.lt elektroninės parduotuvės taisykles, apibrėžiančias pirkimo sutarties sudarymą bei šalių įsipareigojimus, rasite čia.

8. Prekių grąžinimo adresas.

UAB "BRANDSALES", Eigulių g. 11-1, Vilnius.


Žiūrėti didesnį žemėlapio vaizdą